Intervaller -check

Kvällens träning var intervaller. Jag föredrar faktiskt intervaller före långdistanslöpning eftersom man kan lägga i en andra växel när man springer intervaller. Känns bra att ha en pulsklocka att gå efter. Då blir träningen ännu mer effektiv.

AC och jag har en slinga i skogen som är alldeles perfekt till intervallträning. Jag känner verkligen att löpningen på Öland, när jag sprang på asfalt, inte var bra för mina knän. Men den här slingan är bra.


Jag med Gonzo på huvudet och Ebba i famnen :)



Kommentarer
Postat av: Knätoffsen Valle

Hej Emma, tycker att du ska var rädd om dina knän. Det känns bra att läsa att underlaget passar dig. Fast dricka kaffe ur fattet med sockerbiten i munnen å kardemummakakan i högsta hugg det får du sluta upp med. ;)

2009-06-28 @ 22:10:11
Postat av: Therese - Lurans blogg

Hi,hi vilken udnerbar bild, tur att du skrev att G var med, först såg jag bara E :-) De är för goa! Kram kram

2009-06-29 @ 08:23:43
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Haha! Jag såg först inte fågeln. Vilken härlig bild!

Nu är vi hemma igen från en härlig semester! Hoppas allt är bra med dig. Kram

2009-06-29 @ 13:43:44
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0