En dag i Kalmar

Idag har dagen gått i ett. I natt vaknade jag av att Ebba prompt skulle ut. Hon var helt tossig och sprang omkring och kände lukter av katter. Inte nog med att hon skulle ut mitt i natten. Två gånger väckte hon mig och sista gången fick jag en tass rakt över ansiktet. Hon gav sig verkligen inte och än en gång stärks sharpeins drag av envishet *ahha*

Nattkalabaliken gjorde att jag sov enda till 9.30 och var inte på gymmet förrän 10.30. Men vad gör det egentligen?



Hur som helst bestämde vi att dagen skulle spenderas i Kalmar. Har inte shoppat särskilt mycket i sommar så tyckte jag kunde shoppa loss lite *blink* Det blev endel bla. bikini,BjörnBorg trosor, ett par sneakers, fröstänger till Gonzo och en neccesär. Jag är jätte nöjd.



 

Det känns sorgligt att det är sista kvällen med gänget. Imorgon åker vi hem. Gud så trist. Kommer sakna mormor och morfar något otroligt :( Sedan är Öland en alldeles underbar plats att vara på under sommaren. Verkligen. Nu är det två veckor kvar av semestern. Ska självklart bli jätte mysigt att åka till landet också, men att skiljas från Öland är alltid jobbigt. Man vet att det dröjer ett helt år innan man är där igen.

Annars ska ett Gröna Lund besök inbokas någon helg eller vardag för den delen.

Ha en bra kväll!!!


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

så söööt vovve!!

2009-06-28 @ 18:47:34
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0