Dag 2 Eken Cup (morgonen)

Godmorgon.
Har sovit riktigt bra och vaknade faktiskt innan klockan ringde. Kan sova till 7.00 men vaknade redan 6.30. En bra idé hade varit att dra ner persiennerna ;) Men jag har iallafall sovit näst intill 8 timmar.

Kikar ut och ser regn.....stooooora vattenpölar. Det har i princip regnat hela natten och jag vill int ens tänka på hur planerna på Gubbängsfältet ser ut. Leråker, gyttjebad (?) Men jag ska inte gnälla. Det är första året på tre år som vi får spela Eken Cup. :) Kul.



Nä nu ska jag äta en ordentlig frukost med smörgås och smoothi sedan bär det iväg ut i solen....mhrff...jag menar regnet. (En dröm for förbi mig - det var visst inte sol ute)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0