5km - släng dig i väggen

Hemkommen efter det förbaskade 5km testet på löparbana. Det var horribelt men otroligt skönt efteråt. De två sista varven var ett helvete. Jag tror jag är ganska nöjd med resultatet. Nöjd eftersom det var första gången på löparbana. Nu ska jag jobba skiten ur mig hela sommaren. Resultatet ska bli bättre.
Hade ett gäng irriterande hockeykillar som värmde upp på löparbanan när vi sprang testet. Eftersom jag kört mycket av löppassen på samma löparbana och råkat ut för iriterande hockeykillar vid flertal tillfällen undrar man om alla hockeykillar har DAMP? Haha! Vaddå generalisering? hehe. Men jag blir så irriterad.

Efter testet hade vi möte med laget som jag tycker var riktigt bra. Det är viktigt att gå igenom värderingar. Det måste alltid uppdateras och diskuteras.

Det känns som att jag checkar av lite tunga grejer...vilket är skönt.

Förflyttningsutbildning dag 1 - check
Tester dag 1 - check
Tester dag 2 - check
Tester dag 3 - check

Imorgon är det ytterligare en heldag med förflyttningsutbildning. Kommer kännas skönt efteråt.

Jag är glad. Jag hoppas nämligen att vädergubbarna/tanterna för en gångs skull har rätt med sina prognoser. Imorgon är det nämligen utlovat sol. Växlande molnighet iallafall. Det innebär alltså att det blir utomhushandboll på Tollare imorgon kväll. Här ska tränas inför helgens Eken Cup. Jiha!

Dags att trycka asniktet i kudden och sova.........


Kommentarer
Postat av: Broström

Gött att ha testerna avklarade. =) Vi har en dag kvar...

2009-06-11 @ 00:17:17
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg
Postat av: Anonym

glömde att ni handbolls spelare äger löparbanan!!

2009-06-14 @ 21:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0