Lördagen

Gårdagen var full fart från morgon till natt. Hur kul som helst.

Bakmästerskapet var kul, men jag vet inte vem som vann. Banan/daimtårtan var hur god som helst och mina chokladkakor också :) Vi säger jämt skägg :)



Eftermiddagen spenderades med basket, fotboll, golf :) Jag lyckades skrapa upp stortån under baskettävlingen (stress) och fick kurera tån med aceton (eller hur var det) Hehe. Tur att ingen hade en tändare i närheten. Då hade det blivit skrik, gråt och en förkolnad stortå. Aj. :)


Jag var golfproffs...NOT.


Ja, man skulle ju träffa hålet ja.

Nu börjar ångesten ta över. Semestern är över och imorgon stundar jobbet. Gah. Det är jobbigt med dubbla känslor. Det ska bli kul att träffa arbetskamrater och boende men att gå upp tidigt, sakna friheten...osv är pest. Direkt efter jobbet är det raka vägen till gym eller löpslinga. Jobbigt, jobbigt, jobbigt.

Men jag ska inte bryta ihop :) Jag trivs på jobbet och älskar att träna.

Snart ska jag och AC ut och springa. Ska bli skönt att röra på sig. Sedan får vi se hur det slutar. AC ska upp till Norrtälje igen...hon har ju en vecka kvar på semestern.

see you!




 

Kommentarer
Postat av: Johan

Hej, tack för en toppen dag ! :)

2009-07-12 @ 15:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0