Tonight

Fredagkväll. Kan inte kännas bättre. Har precis landat i syrrans soffa. Det blev väldigt sen träning idag. Slutade redan 15.00 men åkte förbi morfar ♥ en timme. Sedan mötte jag upp syster i stan där hon inhandlade ett par nya handbollsskor (Adidas). Jätte fina...får se om det är samma modell/färg som vi ska prova ut med laget senare.

Vi åkte sedan tillsammans till Bosön och körde gym, hoppkoordination och hoppstyrka. Det var väldigt kämpigt, men känslan efteråt är skön. Kroppen försöker jäklas med mig just nu. Den vill inte riktigt...men bara att kämpa emot. Den vänjer sig snart :) Det är efter första handbollspasset (efter sommaren) som man förstår hur mycket stryk kroppen tar när man spelar handboll. Aj :)

Efter träningen åkte jag hem till migoch packade allt införsöndagens avresa mot Danmark. Det blev en fullsmockad väska, en ryggsäck samt en kasse. Lyckades knata de 15 min gångavståndet från mig till syrran. Det var riktigt skönt, och med Lars Winnerbäck i öronen blev det ännu bättre. Det slog mig hur mörkt det blivit nu i augusti.

Äntligen ska middagen intas. Jag är hungrig som en varg. Tur att AC har köpt godis till efterrätt ;)


Ja, jag ska sluta nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0