Tester dag 1

Kvällens fokus var utan tvekan fystesterna. Jag brukar alltid vara nervös och ha testerna i tankarna hela dagen. Men så var det verkligen inte idag. Har inte slösat en massa energi på nervösa tankar, vilket känns väldigt skönt.

Det var kul att träffa alla i laget. Såg alla innan midsommar men sedan har jag inte sett ett ansikte. Känns riktigt peppande och kul att köra igång det kollektiva igen.

Testerna gick väldigt bra och det känns otroligt skönt. Jag har (som varje sommar) tränat som jag ska och äntligen ser jag tydliga förbättringar. Framförallt på styrkan. Persade i både bänkpress, chins och knäböj. Nöjd som attan är jag. Imorgon är det spänst, snabbhet och 5km. Har egentligen inte höga förväntningar på spänsten och snabbheten. Men jag ska in och göra mitt max. Oftast kommer spänsten och snabbheten när handbollen drar igång....

Kände mig lite stressad att fara hem fort och laga mat. Inte van att behöva stressa. Men antar att det bara är att vänja sig. Gah. Blev ett riktigt stort mål mat iallafall. Försöker få i mig så mycket som möjligt för imorgon.

För att byta samtalsämne. Lotta Engberg verkar vara en riktig karltjusare. Så fort hon får chansen pussar hon någon. haha


Kommentarer
Postat av: mia

Nemen kolla, där är ju jag :)

vi började med handbollen idag, fyfan va man har längtat. Hoppas ni hare kul på lägret=)

2009-08-03 @ 23:15:19
URL: http://egooo10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0