Suck

Hej alla människor.
Sitter helt ensam i lyan och har en köttfärspaj i ugnen. Dagen har gått alldeles för fort och det lider mot jobbet imorgon. Egentligen vet jag inte varför jag känner att det ska bli tungt. Men det är väl just nu det känns så.

Vaknade vid 9 imorse och klockan 11 körde jag och AC ett löppass. Det var tungt idag. Men då är det som det ska vara. Direkt efter löppasset körde vi hoppstyrka och sedan plockade vi rödklöver. Jag har fyllt en vas med dessa underbara blommor och det är verkligen "sommar".



Efter duschen for vi in till Fältöversten. Där blev det sushi till lunch. Såg Johan Becker på OnOff. Det är så konstigt hur långa människorna blir i TV. (Undra hur lång jag skulle se ut). Han var kort och hade ben som var smala som sugrör. Haha.

Nu måste jag försöka äta lite paj...

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Samma, lika! Jag har också tagit in en STOR vas med rödklöver, och detta blev till Be, och Lo. stora gjädje. De åt dem upp med hull och hår ;)

2009-07-13 @ 09:11:35
URL: http://bokstaverat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0