Söndag - ej enligt planerna

Dagen har rullat på. Endel planer gick i stöpet, men det spelar ingen roll eftersom dagen blev bra iallafall. Avslutade dagen med middag hos mamma och pappa. Efter middag tog jag och AC Ebba på en promenad, och handlade lite ingredienser i samma veva. När vi kom hem gjorde vi en kladdkaka och serverade vispgrädde och jordgubbar till. Hur gott som helst. Nu har jag kommit hem och slappar framför TV´n.

Känner inte alls för att jobba imorgon. Men M är tillbaka efter semester och det gör att det känns lite lättare iallafall.

Imorgon drar den kollektiva träningen igång och det är fulls ös.
Eftersom vi har tester, möte och mycket egen fysträning kommer kvällarna bli långa. Mm. Man har blivit väldigt bortskämd med långa sommarkvällar...men nu är det slut med det.

Jag har iallafall hittat min IPOD och jag är såå glad :)


Nu blir det äntligen bättre mornar på tåg,tunnelbana och buss :)



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja herregud va skulle jag göra utan ipoden... :S

Marley and me är jättefin, men sorglig. Men jag tycker den visar hur livet är. :) Underbart, hemskt, glädje, sorg. Men oavsett vad som händer så står hunden där brevid en och älskar än. :) När jag såg den på bio ville jag bara hem hem hem illa kvickt till Stella ;)

2009-07-27 @ 06:15:45
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0