Snart slut.

Dagen går mot sitt slut. Ännu ett arbetspass till enda. Phu. Men visst har jag ett underbart jobb. Jag trivs som fisken i vattnet. Att få hjälpa äldre människor med hjälpmedel, träning, förflyttning osv.

När jag slutar jobba ska jag storhandla och sedan blir det löpträning idag. Kvällens ska spendras hos syster yster med filmkväll. Hur bra som helst.

Vilken film det blir?


BORAT!

Jag vet, det är illa att jag inte sett Borat tidigare. Men ikväll blir det iallafall av. Måste ju ha sett Borat om jag ska se Bruno. Hehe. Hade ingen aning om att det är samma kille som spelar Borat och Bruno. Mm. Snygga är de inte iallafall.

Kommentarer
Postat av: BloggarBörje

Hej, undrar vart jag kan få tag på Borats baddräkt, har ju letat länge men ej hittat ? Bra jobbat, russin behöver röra på sig .. :)

2009-07-21 @ 15:41:51
Postat av: Alexandra

Visst är hon go, mitt lilla troll. Ska lägga ut video på när hon äter hallon och smultron sen :D

Hoppas du tyckte filmen va bra. Såg den på bio, men det va en evighet sen. Skrattade, men ingen film jag minns. Så ja. Det va så bra jag tyckte den va :P Rolig då, men inget man behöver lägga på minnet ;) (borat alltså)

2009-07-21 @ 22:37:55
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej nu kan du tävla om en sensuell och sexig babydoll i tre delar



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-babydoll.html



Var gärna med :)

2009-07-21 @ 23:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0