Onsdag

Oj den här veckan pinnade ju på ganska bra. Känner mig väldigt pigg idag vilket jag tror beror på att jag varit noga med att gå till säng kl 22.00 varje kväll. Det lönar sig att vara punktlig *hehe*  Det sliter endel med tester också, både fysiskt och psykiskt. Men nu är de avklarade och jag ser verkligen fram emot veckan i Danmark.

Ikväll blir det hårdkörning. Handboll 90 min + intervallträning efteråt. Förhoppningsvis hinner jag köra hoppstyrkan innan träningen också. Men det kommer verkligen bli fulltecknat nu. Men det hindrar mig inte från att klämma in en filmkväll ikväll. Mohaa. Vilken film det blir? Det får vi se.

Jag läser ju endel bloggar (ffa. där bloggarna har djur)



Tycker Triquetra skriver ett otroligt bra och tänkvärt inlägg i sin blogg. Läs och fundera här.



Sedan vill jag gärna tipsa om Emelie blogg där man kan följa hennes papegojor :) Isildur är en svarthuvad vitbukspapegoja, precis som Gonzo. Roligt att se hans strapatser :) Läs och le här.

Nu tycker jag ni ska gemig lite tips på trevliga bloggar som jag kan kika in på titt som tätt :)

Tack och adjö!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Va gulligt =) det är såklart helt okej!

Du får ursäkta att jag inte kommenterar så mycket längre, tar mig en halv dag bara att skriva en kommentar med mitt bredband =/ less. Tips - Skaffa aldrig mobilt bredband :P

Ska bli skönt att komma hem snart till mitt riktiga bredband. Hur är det med dig och Gonzo annars då?

Kram!

2009-07-29 @ 11:16:41
URL: http://mymitire.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Naaaw! Och bild på mig och Stellusen :D

Jätteroligt och bra att du länkar! Tusen tack!

Kram kram

2009-07-30 @ 10:26:44
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0