My eyes

Ibland kan det vara kul att tänka tillbaka till olika händelser i livet. En händelse som verkligen har förändrat något, och som jag är väldigt glad över, är att jag opererade båda mina ögon med laser. Det kostade mycket pengar men är värt varenda korvöre. Att slippa svidande ögon och rosa ögonvitor är en befrielse. Så fort klockan passerade kväll började ögonen ge upp. Då ville de inte vara med längre. Nu, efter operationen, känns ögonen pigga hela kvällen :)

Om i vill kan ni läsa mer om operationen här.

Jag kan inte förstå att det var i maj jag opererade mig. Nu är det juli och jag ser oförskämt bra :)


Den här fulbilden tycker jag visar hur mina ögon såg ut ett tag efter operationen. Det röda är bllödningar som uppkommer under operationen. Inget farligt, men lite irriterande att gå omkring och se ut som en mördare.

Jag vet inte hur många gånger i ordningen jag fick berätta att det röda i ögonen uppkom i och med ögonoperationen :) Sååå många gånger. Därför känns det skönt att ögonen äntligen ser normala ut :)




Vill du veta något om hur ögonoperationen gick till osv är det bara att fråga :)



Kommentarer
Postat av: Brasse Brännvin

Tja, tycker att våra ögon é jävligt lika. Kul att ha en soulmate. Klart det är trist för andra att höra att man har råd att hänga i baren. ;) Din polare verkar ha fina brön .. haha

2009-07-09 @ 19:16:18
Postat av: Johan

Glad för din lyckade ögonoperation :D .

2009-07-09 @ 23:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0