Much to do :)

Godmorgon!
Härligt att det äntligen är  f r e d a g  :) Jag måste berätta lite om gårdagen. Det var verkligen full rulle från morgon till kväll. Direkt efter jobbet mötte jag upp AC vid Bergshamra. Det var långdistanslöpning (45-50 min) i lugnt tempo. Nådde 47 min löpning eftersom vi sprang fel en gång när vi skulle springa en smart väg så att vi kom fram vid Ropsten. Men det gjorde ingenting. Vi fick springa på bra underlag (grus) istället och mina knän jublade :)

I Ropsten var det snabba bud. In på SevenEleven för en rågsmörgås och yalla. Pappa hämtade upp oss och det var raka vägen till gymmet. Pumpade på (med svordomar och annat) i 60 min. Min kropp skrek verkligen "neeeeej". Veckans maxtester och gårdagens pass gjorde verkligen sitt. Men jag tycker vi körde på bra trots mycket gruff :)

Klockan 19 träffade jag och AC upp L och C. Vi shoppade loss på Willys och alla blir väl förvånade (n o t) när jag säger att det blev  T A C O  till middag. Vi ♥ Taco. Det var jätte trevligt att träffas igen.


Gammal bild på Wii-spelande tokar :) Vad gör ac? Haha!

(Min dator har åkt in på service hos pappas arbetskamrat. Hoppas verkligen att jag får den idag)

To-dolista fredag-söndag:
- Besöka morfar idag kl 15.00
- Träna ett gympass och dubbla hoppass idag
- Packa inför en veckas träningsläger/tunering i Danmark
- Fotboll med vänner på lördag kl 11.00
- Filmkväll på lördag?

Jag älskar livet ;)

Kommentarer
Postat av: Chen Lefver

Hai, jaa tikke osså jaa lefver .. ;)

2009-07-31 @ 12:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0