Kvällen

Gårdagen var verkligen bra från morgon till kväll. Vaknade relativt pigg, hade en dag bra på jobbet, första handbollspasset för säsongen (tufft ska tilläggas), skiiiitjobbiga intervaller efter handbollspasset och en suverän filmkväll med allt vad det innebär :)

Kan man begära mer?

Vi såg filmen  D e j a v u. Jag kommer ihåg att det gick på bio för ett tag sedan, och fick ganska bra kritik. En actionfilm. Vet inte om vi var så fokuserade på filmen. Vi hade ju lite annat att prata om *gapskratt* Men lite här och lite där hängde jag med. Kanske får se om den om jag ska förstå allt som hände.



Blev hur som helst Thaimat och fruktsallad till. Mums. Fruktsalladen innehöll galiamelon, äpple, päron, nektarin och banan. Lite planering inför lördagen hann vi också med. (Observera liiite planering). Vi vet att det blir fotboll någonstans i staden. Tid är inte hundra ännu och platsen ett frågetecken. Men vi har ingen panik. Bara vi vet att det är tillräckligt med folk så löser det sig. Ska bli riktigt kul att spela fotboll. Kan inte påstå att jag har sådan talang...men fullt ös medvetslös så brukar det gå bra.


Kommentarer
Postat av: AC

hur kan den få bra kritik??? det låter inte så bra. Jag har fått mina 900p på gratisbio nu =D En ny beställning ivägskickad!!! =)

2009-07-30 @ 08:38:39
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Svarte Petter

Tjabaa, jag vill absolut ha en hund ! ;)

2009-07-30 @ 12:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0