En vän i trädgården

I dag har vädret var it bättre och jag har varit riktigt verksam :) Har klippt gräsmattan, plockat bort stora grenar från en tall vi tog ner för någon dag sedan samt hjälpt till att bära upp byggställningen dit den ska vara. *klapp på axeln* Riktigt bra gjort. Haha. Jag var iallafall till hjälp :)

När jag klippte gräsmattan såg jag en liten sötnos. Liten kanske var fel ordval. Paddan var ganska stor. Hade strax innan sett en bebisgroda och i förhållande till den krabaten var paddad ett monster.


Vi kan väl kalla honom Grodan Boll :)

Dagen har passerat i lagom tempo. Ska ut med syster yster och köra dagen träningspass. Gah. Det är ganska varmt, men hellre det än spöregn. From nu ska jag aldrig klaga när det är 30 grader och sol :)

Annars rullar dagarna på. Antagligen åker jag hem på fredag för att ha helgen hemma. På måndag börjar jag jobba igen. På ett sätt ska det bli skönt att jobba. Det är mest de tidiga mornarna som är skräckinjagande. Annars älskar jag mitt jobb som sjukgymnast :)

Sol och vind...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0