Bye bye facebook

Rykten sprider sig snabbt med vinden. Läste att facebook skulle bli en betalsida. Illa. Det skulle visst kosta 21kr/månad..något jag garanterat inte kommer betala för. Det är inte värt det.

Nästan varenda kotte har facebook nu. örjar det kosta hoppas jag verkligen inte att alla är så dumma att de börjar betala. Då kan man snart bli garanterad fler kostnader vad gäller olika applikationer osv. Jag tror det blir facebooks död.

Lunarstorm hälsade ju hem ganska fort när de började ta betalt....

R.I.P Facebook

Kommentarer
Postat av: Rolf Ingvar Persson

Häj! Pengar, pengar, pengar .. Född fri skattad till döds ! haha :D

2009-07-30 @ 12:47:27
Postat av: AC

haha...vem kan ha kommenterat detta ;) Tror du på det där? jAG TROR NGN STARTAT ETT RYKTE BARA....på samma sätt som att ngn startade ett rykte att facebook skulle lägga ner ens sida om man nite vidarebefodrade ngt skrivet brev...trött trött idag =(

2009-07-30 @ 14:26:32
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0