Vill ha!

Fick hem Ellos katalogen i brevlådan idag. Kul! Även ifall jag har dåliga vippar av deras stolar kan jag inte låta bli att vilja ha lite av deras inredning. Speciellt deras badrumsprodukter lockar. Just nu har jag en badrumsmatta av märket Himla (rosa med söta knoppar på hela badrumsmattan), men eftersom den behövs tvättas ibland tänkte jag att det kunde vara trevligt med en badrumsmatta att byta ut med. Vad tycker ni om denna, bara 99:-.
 
Jag gillar prickarna. De är trevligt tycker jag! Det finns också i andra färger, bla. blå och grön. Kanske något jag klickar hem nästa månad eller nåt. Jag gillar den iallafall. 
 
Annars har jag läst senaste "Allt i hemmet" där de skriver väldigt mycket om Inredas prylar.

Kakburk i emaljerad plåt, Ljusrosa
En härlig kakburk som finns i flera storleker och färger. Den gillar jag. 75kr var inte farligt.

Stjärnor på slottet - hhaha! Loffe Carlsson och Gardell rular...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Halloj!



Inte än, men det är på G. Hoppas vi...

Men trots detta skickar jag till många som vet på ett ungefär vårt sortiment.

Mvh Eva

2009-01-03 @ 23:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0