Utsatt ikväll

Kvällens träning gick bra (har jag sagt att det gått dåligt någon gång?) Hann köra corepasset innan vi gick på boll vilket var väldigt skönt. Kom hem 30 min tidigare än vad jag brukar göra, och det är ju alltid skönt.

Kände mig lite utsatt på träningen. Det började illa. M råkade nämligen knuffa till min youghurt då jag kom in med den i hallen. Jag fick youghurt över hela mig (shorts och tröja). Just idag var jag extra glad att vi har träningskläder. Bara ut och byta med andra ord. Stackars M, det var ju inte direkt meningen.
Sedan (under en övning) höll U på att skjuta huvudet av mig. Hon skulle dra en boll till M6 och passen kom i huvudhöjd. Tur att min relexförmåga var okej. U skjuter som en hästsparkar, så jag var glad att det var en pass och inte ett skott.
Nu sitter jag iallafall hemma - still alive :)



Min bästa möbel hittills - soffan =)
haha!

see you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0