I´m alive..

Trevligt att ha syster yster på besök igår kväll. Det sista vi gjorde var att analysera vår hemmamatch mot Lugi! Vi vann den med 32-31, men det var på håret. På lördag måste vi vara mycket mer bestämda i andra halvlek. Vi kan inte heller spela på ett resultat. Men jag tycker vi har blivit myckte bättre på att köra på även i andra halvlek.

Imorse kände jag av gårdagens hoppstyrka *gah*  T r ä n i n g s v ä r k .  Får vara noga med uppvärmningen ikväll så ska det nog gå att springa. :) Ikväll har vi drygt 1h handboll och sedan ska vi titta tillsammans på Lugimatchen. Analytiker - någon man skulle bli kanske?

Har för övrigt ingen lunch med mig idag men ser fram emot kökets tomatsoppa med basilika och cremefraiche samt hallonpannkaka med sylt och vispgrädde. 30 spänn. Nästan gratis! .

Förresten, vilket kök skulle du föredra?



Jag vet vilken som är min favorit...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Oj... Var/vad jobbar du med?

2009-01-29 @ 11:40:01
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0