Här sitter en som är slut.

Här sitter jag och känner mig som en påse bly med marschmallowsben (Ni fattar nog?) Jag är totalt slut, men har återhämtat mig lite efter 2h 30 min träning. Det blev bål 30 min, handboll 90min och intervallöpning i intensiva 30 min. På handbollen sprang vi konstant (övningen Barcelona) i över 40 minuter. MEN, tänk vad grymma vi kommer bli. Vi kommer verkligen bli bra på att tänka när huvudena är som potatismos :) Great!
Efter träningen köpte AC och jag med oss kinamat. Hur gått är inte det på en skala?



Vi har mysat till det lite extra. Tittar på Made in Sweden. Ganska bra faktiskt, kul. Gillar Anders Bagge - en riktigt snäll prick. Nu är jag iallafall mätt!

Längtar verkligen till helgen nu! Då ska jag äntligen få träffa de små pluttarna. ♥ Tänk att man kan längta så mycket efter dem. Pratade med mamma i telefonen och hörde Gonzo vissla i bakgrunden. Suget efter honom ökade kan jag lova.

Jag fick hem lite pyssel i brevlådan i dag. Jipi! Vad kul!!!' Kostade bara porto och så fick man en massa fina scrapbookinggrejer. Här ska pysslas.


Färgade papper, stämpelstans, klistermärken, fina plastblommor, glitter och massa annat fint.

Vet inte vad jag ska skriva mer. Lite kommentarer av er vore kul!

ps. Vet var jag ska ringa nu ifall jag hamnar i knipa med mystiska gubbar i bil utan däck hihi ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0