Trippel

Väckning klockan 8 i morse eftersom det var träning ute i Nacka klockan 10.30. Måste säga att jag är evigt tacksam att det var träning 10.30 och inte klockan 9. AC och jag kom dock väldigt tidigt och hann köra corepasset innan träningen. Skönt. Efter handbollspasset (som var väldigt bra övningar i) blev det gym med frivändningar, knäböj och baksida lår. Så idag har jag varit duktig på träningsfronten.

Jag belönade mig själv genom att åka iväg till Karlaplan (Fältöversten) och shoppa lite. AC var också med och shoppade loss. Jag hittade inte kakburken i glas på Åhléns men hörde med personalen, och den var slut för tillfället. *typiskt*
Men jag köpte iallafall min glasskål som jag ska ha i bokhyllan. Typiskt nog hittade jag inga lampor, men jag får låna AC´s röda ljusslinga så länge.

Dagens inköp:

En glasskål från Åhléns
Ett par Björn Borgtrosor från MQ.



In action! Mysigt va?

Nu är jag hos AC. Mamma och pappa ska hit och fika snart. Trevligt. Då kommer förstås Ebba med (Inte Gonzo - han är hemma) och hon kommer garanterat bli glad. Pluttan. ♥

Känns skönt att det är träningsledigt imorgon. Jag ska verkligen ta det lugnt - kroppen behöver det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0