Tidig morgon

Irriterande att man vaknar vid 8, när man för en gångs skull hade chansen att sova lite längre. Jag försökte verkligen somna om men insåg att det var omöjligt.

Ännu en dag ute i Nacka  Bollhall. Jag är väldigt tacksam att pappa också ska dit, för då får vi nämligen skjuts. Slipper knata ner till Lidingöbanan. Pappa ska fotografera under Skurus match. Antagligen kommer det upp lite bilder här i kväll. Våra duktiga fjun (läs juniorer) som krossar allt motstånd i JSM steg 4. Jihuuu!

När vi är i Nacka tänkte jag höra med pappa om vi kanske kan stanna till vid Plantagen. Skulle verkligen behöva nya blommor. Julstjärnorna sjunger på sista versen och mina vita höstglöd är för länge sedan uttorkade.
Skulle behöva en begonia, en achalea (vet inte hur det stavas) och två andra blommor. Vi får se vad jag kommer hem med.

Efteråt ska vi iallafall till mormor och morfar ♥ Vi ska fira mormors födelsedag som var i fredags!!!!
Jag lovar att berätta vad AC och jag ska ge till mormor. Värsta bra presenten! *hehe*

Teaser1

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0