Thomas Ryde

Nu sitter jag här med min lax. Gott! Ugnsbakad lax, ris och romsås. Simpelt men väldigt gott. Det blir lätt pasta till alla middagar, men idag kände jag för ris. Lite variation förgyller livet - eller hur var det?



Kvällens träning var lite utöver det vanliga. Thomas Ryde var där och höll i träningen, kul att höra en annan stämma. Vi gick igenom juggespelet mer noggrant och det såg riktigt bra ut i slutet. Snacka om att nöta spel, men det ger resultat. Träningen gick riktigt fort vilket jag antar beror på att det var kul :) Jag hann faktiskt till hallen tidigare idag och körde ett gympass (överkropp) tillsammans med Döl och AC. Bra jobbat! Tror till och med att jag kan köra dubbla fyspass imorgon. Ett före och ett efter handbollen :)

Såg att det nya programmet Advokaterna börjar idag kl 21.00. Tror jag ska kika på det. Jag älskar dokumentärer. Just nu kikar jag lite halvt på inredningsprogrammet "Simon and Thomas". Roliga gubbar/killar *haha*

Nu ska jag fila lite på min tävlingsbanner.....

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Svar: Haha jag är typ fast för de där glassarna nu.. slukar den ena efter den andra :P Har dock inte smakat brownie, är den god?? :D

2009-01-26 @ 21:56:30
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Duracellmamman

Så gott det ser ut!! Massa kramar!!

2009-01-26 @ 23:04:11
URL: http://duracellmamman.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0