Tårtkalas för Bodan

Här har ni Emma - dagens tröttaste bloggare, antagligen. Men det struntar jag i just nu, jag fokuserar på det roliga. Imorgon ska jag bara jobba halvdag sedan ska jag till mormor och morfar ♥ Jag känner på mig att den här helgen kommer bli lugn men otroligt skön.

Kvällens träning var lite speciell. Vi sjöng för Bodan två gånger och när träningen var slut låste vi in oss i omklädningsrummet och släckte ner. Sedan tände vi ljusen på tårtan. Då Bodil öppnade dörren sjöng vi "Happy bithday to you..." i lite gospelkänsla. Härligt.


Bodil läser upp info från året då hon föddes. Året var 1979.


Fin och farligt god tårta. Systrarna Westbergs mor är ohyggligt duktig på att baka. "Konditori Westberg" nästa?

Döl, AC och jag gymmade med munnarna fulla av tårta. Det gick galant. Nu är veckans alla fyspass avklarade. Antagligen därför man känner sig så trött. Men nu är det två dagar vila. Kroppen skriker efter lite vila nu.

Kollar handbollsherrarnas match mot Kroatien nu. Bra match! Jag är imponerade av Sveriges unga målvakter. Vilken generationsväxling. Sweden here we come!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0