Smart parkering?

Innovativt, minst sagt...

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahaha, smart! ;D

2009-01-14 @ 15:41:34
URL: http://machnaal.blogg.se/
Postat av: Alexandra

HAHA vilken rolig bild. Tagit den själv?

Ja visst är Stella, min vovve, söt? Nu passar jag en till. En vit lagotto... Det är full rulle här hemma, tur han snart åker hem. Min lilla svarta får dock bli kvar ;)

Ja, jättesöt hund och fågel du har. Är det en shar-pie (stavning?!) och vad är fågeln för nån? Mamma har en nymfparakit. Eller nymfkakadua kanske de heter nu mera :S

2009-01-14 @ 17:23:45
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling i min blogg. Man kan vinna blandannat redken produkter, hårborstar och en ga.ma plattång :)



Bara 50 styckna kan delta för att alla ska ha stor möjlighet att vinna. så först till kvarn!



www.trisslotten.blogg.se

2009-01-14 @ 20:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0