Shrek 2

Imorgon är det slut på det roliga, imorgon är det jobb som gäller. Jag tog ingen semesterdag eftersom jag måste spara på dem. Under ett år ska de räcka till både semester och handbollsresor.
Hur som helst är det jobb imorgon och det kommer nog bli lite tungt när klockan ringer imorgon kl5.30. Är hos AC nu och tittar på Shrek 2. Den är verkligen rolig. Bebisarna är ju skitsöta. Till film måste man ju bara ha något att mumsa på. Vad sägs om en stor kopp Kusmi tea?



Imorgon efter jobbet blir det middag och filmkväll hos AC. Fia kommer och det kommer bli så trevligt. Hörde med F om Maria också kunde följa med, får se om det blir så.
Vad sägs om Mamma Mia? Har inte sett den, ska bli kul!

Övrigt har mycket hänt i lyan på någon dag.
- Två IKEA-bokhyllor är uppsatta
- DVD´n är inprogrammerad
- Min gustavianska stol är färdigmålad
- Mina två tavlor har äntligen kommit upp på väggen.

Jag är sååå nöjd!!

Kommentarer
Postat av: pia

Hej och tack för ditt besök!!



Ja din vovve var lite skrynkligare än mina...Men va gossig! På lördag ska jag in tll Göteborg(my DOG) och ställa ut Märta(6 mån) det ska bli kul!!



Vi hörs, kram Pia

2009-01-01 @ 21:02:11
URL: http://livetpafyran.blogspot.com
Postat av: Emelie

God fortsättning till dig med =) önskar jag och mina två grönbollar =)

2009-01-01 @ 23:10:03
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0