Shoppingsugen

Jag som sa att jag inte skulle hansla så mycket den här månaden har plötsligt kommit på en massa grejer jag skulle behöva (såklart). Är det inte ganska typiskt? Det värsta är att det finns så otroligt många inredingsbutiker på nätet. Man lockas till att handla och det är väl det som är meningen också? Tänkte tipsa er lite om bra butiker:

Fridas Gård - inredningsbutik med lantlig stil. Mycket fina möbler.

Cosas - en butik med ganska varierad inredning. Stor utbud av varor. Man kan egentligen hitta allt möjligt här.

Mixin - inredning och presenter. Mycket fint. Har många produkter i zink. Här kan man fynda på veckans vara.

A mouse in a house - mycket vit inredning, vilket jag älskar ♥ Har dessutom en blogg med väldigt mycket fina bilder.

Jag skulle nog kunna rabbla upp fler mysiga butiker på nätet. Men det är dessa jag besöker varje vecka. Tänk om man skulle inhandla något till sig själv iallafall. Eller också får det helt enkelt bli senare i månaden. Det är så bra när man inreder en ny lägenhet....man måste nämligen inreda. *hihi* Vad ska hända när lägenheten är färdiginredd? Eller blir lägenheter någonsin färdiginredda?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0