Räknar ner..

Jag har tagit mig drygt halvvägs igenom denna arbetsdag. Känns verkligen konstigt att jobba idag. Känslan är att "nä, det är inte en vanlig dag idag", men det är ju faktiskt det.

Ska se om jag kan gå hem lite tidigare idag. Isåfall ska jag kika in på Åhléns i Mörby Centrum. Förhoppningsvis har de lite REA där. Bokrea kanske (?) Jag behöver ju faktiskt fylla på i mina nya bokhyllor.
Jag är på jakt efter en glasburk som de sålde på Åhléns. En rund glasburk med glaslock, ungefär som till skorpor. Om den finns så tänkte jag faktiskt slå till på den. Sedan ska jag leta efter en ljusslinga. Det är så fint att lägga en sljusslinga i en glasburk och ha som lite mysbelysning. :)


En sådan här burk, men ungefär dubbelt så hög.

Jag lovar att visa er resultatet om jag får med mig allt hem.
Något måste jag iallafall hitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0