Planer för kvällen

Tiden går och snart är det dags att bege sig mot kvällens huvudmål - träningen. AC och jag har planerat att köra bålstabilitet innan träningen och löppass med intervaller efter träningen. Bäh, jag bävar alltid över löpträningen eftersom jag vet att det kommer bli pest (vääldigt jobbigt). Samtidigt är det alltid så enormt skönt efteråt.

Jag undrar hur handbollen är ikväll. Får helt enkelt vänta och se. Ska planera in tid att kika på Spårvägens senaste match också. Analysera sina motståndare är nämligen något vi alltid gör i Skuru. Man ska ha stenkoll på vad spelaren man möter har för specialiteter :)

Efter träningen beräknas jag få sova-över-sällskap. Det är systeryster. Vi ska äta middag tillsammans och kika TV! Mycket trevligt. Hoppas bara det inte blir för sent ikväll med tanke på löpträningen efteråt. Det brukar ofta ta lite tid.
Sedan vet man ju aldrig vad som händer på vägen hem efter träningen. (Läs tidigare inlägg). Moahh....



Fy vad söt den här apan var :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0