Morgonblåst (?)

Måndagen är kommen, sjung (inte) hopp fallera. Det som gjorde det mycket lättare att stiga upp var dock vetskapen av att M är tillbaka på jobbet. Nu blir det mycket roligare =) hihi!

Annars tycker jag helgen var till belåtenhet. Det har varit en lugn helg med mycket tid för sådant man annars inte hinner med. Det var riktigt kul att se juniorerna spela. Jag tror det kommer gå bra för dem i finalsteget.

Det har blivit lite ändrade planer i veckan. På tisdag blir det nämligen ingen handboll, utan gemensam löpning och middag i Skurustugan. Trevligt tycker jag. Sedan är väl inte Skurustugan särskilt trevlig som lokal, men..vi får helt enkelt väga upp det genom att ha det riktigt trevligt *hehe*

Nu ska jag försöka jobba mig igenom den här dagen...suck!

Juste, lite bilder från JSM kommer här:


Anna in action!


Natti i kontring

Pappa tog massa bilder som de matade in i datorn direkt hos de som satt på läktaren och mixtrade med storbilden. De skulle låta bilderna rulla, men jag vet inte om de fungerade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0