Mitt i en dröm

Vad jobbigt det är att väckas mitt i en dröm. Usch! Ögonen har gått i kors på mig hela morgonen. Det känns som att man aldrig kommer bli pigg idag. Gah! Förhoppningsvis får jag väl i mig lite kaffe snart när M kommer.

Jag har blivit tokig på den här jämkningen. Herregud. Ibland önskar man bara att man hade någon personlig ekonomiansvarig människa som gjorde allt sådant åt en. Suck. Men jämkningen är iallafall skickad i måndags - så jag väntar på besked nu. Jag är så där larvigt orolig över att få kvarskatt.
När får man reda på år 2008´s skatteåterbäring?

Förresten, är ni medvetna om att Robinsson börjar snart?
Kikade igenom deltagarna och fann en Lidingöbo :) Ingen jag känner igen dock.



Det verkar finnas många "annorlunda" deltagare i år.
Kanske roligare att titta då?

Ska du följa Robinsson i år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0