Matchdag

Idag är det matchdag. Laddad till tusen kan jag lova. Förra matchen vann vi, men nu är det ny match. I fredags kikade jag på videon från förra matchen. Det är mycket vi kan göra bättre, framförallt i kontringarna och i anfallsspelet. Vi ska samlas i Nacka kl 13.45 och gemensamt åka buss till Västerås.
Nacka spelar hemmamatch kl 13.00 så AC och jag tänkte vara i bollhallen då och kika. Det är nämligen två av "våra" spelare som ska spela. Så vi ska helt enkelt vara där och hejja!!!

Några i laget skulle dessutom försöka komma dit ännu tidigare för att måla lite i omklädningsrummet.

       VS.         


Matchen börjar kl 17 och jag hoppas att mångaav er håller tummarna om ni inte är däroch hejjar.

På återseende...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0