Linsoperation (?)

Jag har kommit närmre en laseroperation av mina ögon. Äntligen. AC bokade en tid till mig samtidigt som hon bokade en tid till sig själv. Så i maj månad ska vi på förundersökning. Hoppas innerligt att jag kan operera ögonen. Hatar det mesta som heter linser och glasögon nu. Gah! Känns som att jag är rosa i ögonen hela tiden. Suck! Men nu är jag som sagt ett steg närmare.

Memira Logo

Egentligen hade jag velat operera på studs, men eftersom man måste vara linsfri 5 dagar innan både operation och undersökning går det ju inte med tanke på att jag måste ha linser på handbollsplan.

I maj är vi ledig i 2 veckor och då ska jag passa på.

Längtar till maj..........

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Emma, lycka till i tävlingen, trevligt att du vill vara med:)



/Johanna

2009-01-27 @ 15:50:15
URL: http://greendove.blogg.se/
Postat av: tips

Samma operation, men billigare: www.perfektsyn.se

2009-02-02 @ 12:24:24
URL: http://www.perfektsyn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0