Lägenheten - inredning

Jag har fotat inredningen i min lägenhet. Kul att se hur det växer fram undan för undan. Det tar sin tid, men ombonat blir det. Man vill att det ska fortare men det tar nog tid att få det som man vill ha det.

Pappa och AC var på IKEA idag och jag skickade med en liten lista på grejer jag ville ha hem.

Batterier (till min dvd-dosa)
Rundkudde (till sängens huvudända)
Förlängningssladd (så min skrivbordslampa fungerar)


 
Före                                                Efter

Grisen fick helt enkelt flytta på sig...


Min Maileg gris som jag fick av AC i julklapp. Jätte söt.



Mitt vardagsrum börjar bli ombonat..jipi...lite mer böcker så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0