IKEA-bokhyllor

Heminredning är verkligen kul. Det kan vara lite jobbigt innan man fått iordning, men när allt står klart och man känner sig nöjd känns det så bra. Idag har dagen rullat på allt för fort. Direkt på förmiddagen började jag sätta ihop min andra IKEA-bokhylla. Pust! Det var verkligen kämpigt. Men efter någon timme stod den klar och jag måste säga att det gick förvånadsvärt bra för att vara mig. Men jag läste verkligen alla instruktioner noga och då gick det :)


*ursäkta den dåliga bilden*

Två nya IKEA bokhyllor i vardagsrummet. Jätte nöjd är jag!! Dessutom fick jag upp min stor tavla.
Nu kommer jag önska mig böcker heeela tiden. Men det kommer nog ta tid att fylla bokhyllorna iallafall =) hehe!
Jag funderar på att ha någon slags mysbelysning i bokhyllan. Någon som har tip så är allt välkommet!

Snart blir det träning.
100m intervaller och core! Me like.
Tror att gårdagens 1km intervaller kommer kännas, Men det är ju så det ska vara.

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Herta

Jag sökte på bokhyllor på Bloggportalen och kom bland annat till Din blogg. Hoppas Du får stor glädje av Dina hyllor.

2009-01-02 @ 20:36:10
URL: http://hertabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0