Fullsmockat

Kul att fler och fler deltar i min nya tävling. Fortsätt¨och sprid gärna tävlingen vidare.

Gah vad trött jag var då jag kom hem efter kvällens träning. Det blev en lång träning idag eftersom jag hann till hallen tidigt. Hann faktiskt köra både hoppkoordination och gym innan *klapp på axeln* Som om inte det vore nog la jag in ett extra bålpass. Oj, hur ska jag belöna mig själv? hihi!

Känns som att jag har stått i köket hela kvällen. Hade nämligen flera köttbitar som jag stekte upp. Så det blev både middag och matlåda * 2. Jätte bra!! Till middagen serverades ris och beasås. yummi! Det var faktiskt riktigt gott. En halvtomat fick följa med i magen också. Men det var mest för att. *hehe*

Usch vad kvällen gick fort pga. matlagningen. Men jag kunde iallafall glädjas åt att pappa och Ebba kom på besök ♥ Blev ganska paff eftersom det var oväntat så här på kvällen. Men Ebba blev iallafall helt tossig och hade visst varit på och nosat på någon gubbe i hissen. Hon älskar verkligen alla främmande människor hon nosar på. Men det är vi bara tacksamma över. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0