Emmas pyssel

Jag samlar på guldtior. Jo det är faktiskt sant. Så fort jag handlar och får en guldtia tillbaka sparar jag den. En arbetskamrat berättade nämligen att det är ett jätte bra sätt att spara semesterpengar på. Det blir inga stora summor, men en liten handkassa. Kul grej iallafall.
Jag har fått ihop ganska många tior men har bara samlat dem i en låda vid sängen. Därför tog jag tag i saken att fixa en liten egentillverkad sparbössa.


En helt vanlig teförpackning blev....


..till en mycket trevligare sparbössa.


Så nu kan jag spara vidare på mina guldtior.

Sparar ni på någonting?

Kommentarer
Postat av: Emma

då är de bara att besöka länkarna om du vill vara med :)

2009-01-04 @ 14:17:12
URL: http://enlitentax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0