Dubbla känslor

Nu sitter jag på jobbet. Suck! Varför ska alltid första arbetsdagen vara så tung? Det är tufft att vakna 5.30 varje morgon samtidigt som jag trivs så bra på jobbet. Det jobbigaste med att jobba är nog att ta sig fram kommunalt. Hade jag haft körkort och bil hade det blivit betydligt lättare.

Idag blir det alltså jobb för hela slanten, och jag bävar redan för vad jag ska äta ikväll efter träningen...
Någon som har något bra tips på mat som går fort att laga?

Segersötman biter sig fortfarande kvar, vilket jag är tacksam för.
Det mest patetiska är att läsa vad Eslövs ena tränare förklarar förlusten på i Skånskan.
Jag säger ingenting så har jag inget sagt.
Jag vet bara att vi spelade  g r y m  handboll i första halvlek......
Kul att både L, C, F, S, H var där och kollade.

Nu ska jag göra lite nytta!!

Kommentarer
Postat av: Cecilie

sv: mycket möjligt att det var nåt liknande. kändes bara så verkligt!

2009-01-07 @ 08:53:11
URL: http://metrobloggen.se/tinseltown
Postat av: daniel

Jag tycker du ska göra en värstingpasta sallad med allt det gottaste du kan komma på. ta den största bunken du har hemma så har du pastasallad för flera dagar framöver. daniel...

2009-01-07 @ 13:27:44
URL: http://dampen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0