Drömmar

A-S läste ett horoskop för mig i går (Aftonbladet). Det stod att jag skulle drömma intressanta drömmar i natt. Det speciella med detta var att jag de senaste dagarna haft riktigt tydliga drömmar, vilket jag antar beror på att jag många mornar vaknat i en dröm. Men hur som helst. Vet inte om jag kan klassa dagens dröm som intressant. hehe!

Drömma något om ett marsvin med mjuk bäversvans. Det var en tjej som hade marsvinet, men som inte kunde ta hand om det. Jag fick såklart dåligt samvete om jag inte hjälpte det lilla livet.



Intressant dröm? Jag vet inte jag. Kanske behöver ett djur komma i rätta händer - kanske i mina? Nja, är inte så mycket för horoskop faktiskt. Men så kan man ju inte låta bli att fundera då någon läser upp ett för en.

Nu sitter jag iallfall på jobbet. Det tjuter något alarm här - röklucka öppen. Men några skulle komma hit och åtgärda detta. Känns som att jag har tinnitus just nu. Gahh!

Kommentarer
Postat av: GÅRDSROMANTIK

Vad roligt att du gillade ditt zinkhus!



Nästan som i mumindalen - eller hur!



Jag var lite lurig och försökte knycka din bild - men se det gick inte:-)



Snälla - får jag låna den - jag tänkte faktiskt länka till dig - även om jag gjorde ett tjuvförsök ;-)





Fy så hemskt med larmet - gå genast därifrån...



Kram Maud

2009-01-16 @ 11:18:56
URL: http://havsviken.blogspot.com
Postat av: GÅRDSROMANTIK

Hm - jag gjorde en kommentar - men du kanske har koll?

2009-01-16 @ 11:19:53
URL: http://havsviken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0