Dagens matchbilder


Ullis med mongoarm. Helt sjukt ju. Ullis, har du inga leder i kroppen?
Grymt jobb idag iallafall!


Grymma Anna. Elitseriedebut med underbaart försvarsspel -lyckades få skottpengar på en person - och tre viktiga mål framåt.


Jo, det är jag. MMhhrff...


Vera och Johanna dansar - schottis?


Natti på genombrott. Stryptag?


Emelie - balanserar på linjen.
Emelie släpte inte en jäkel förbi sig idag. Så härligt och kul att se!!


Tack pappa för den här bilden.
Den skildrar verkligen vår match!
Skurus glädje....
och Karners bekymmer....

Jag säger det igen!
Jag ♥ att vinna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!!

Härliga matchbilder! Får goa minnen från när jag spelade basket för typ 100 år sedan...fniss

Sockorna köpte jag på drömhuset på Östermalmstorg. Dom kostade 199:-

kram Susanne

2009-01-06 @ 22:06:04
URL: http://meandalice.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja, jävligt skönt =)

Gojorna mår bara fint, hur mår gonzo?

Kul att han nästan börjat säga hej då :D

2009-01-07 @ 01:22:46
Postat av: Emelie

ojj, råkade trycka på nått så den skickades ändå :P

Mina gojor har inte sagt så mycket mer, dom håller bara på med massa konstiga ljud istället haha

2009-01-07 @ 01:27:20
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0