Dagen som var

Här sitter jag nu efter att ha fått ut mycket av dagen. Jag och AC mötte upp C och L inne i stan kl 11.30. Vi bestämde att vi skulle äta lunch och sedan titta på bio. Det blev filmen "Livet från andra sidan". En bra film, dock lite trälig i mitten. Men slutet var bra och jag rekommenderar den. Man skrattade flera gånger...


Lunch åt vi på Bamboo City, där vi åt buffé. Väldigt gott måste jag säga, men man blir i vanlig ordning allt för fort mätt. Vi hann inte direkt gå i affären, men vi slank in en snabbis på Stockhome (eller vad det heter) som ligger på Kungsgatan. Jag hittade en liten rosa plastkorg som jag köpte. Den ska jag ha i städskåpet och lägga de få verktyg jag har tex. skruvmejsel etc. Man vill ju ha ordning på grejerna.


Me eating food...

Kl 16 var AC och jag i hallen och hann köra ett bålpass innan handbollen.

Nu sitter jag med en ansiktsmask och försöker ta det lugnt..imorgon viktig match mot Eslöv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0