Vinst iallafall

Det blev en liten glädje i allt elände. När jag kikade in på mina kommentarer såg jag nämligen att jag vunnit i Hjärter dam med 4 barn´s bloggtävling :) Så lite glädje avslutade helgen med iallafall.

Blogg mariaottosson :Hjärter dam med 4 barn, VINN ETT HJÄRTA

Det var ett stort tyghjärta som jag tror kommer passa utmärkt att hänga på sovrummets handtag. Längtar tills det kommer hem i brevlådan.

Passa på att tävla i mina två bloggtävlingar. Länkar finns på startsidan av bloggen. Delta gärna i båda. Imorgon drar jag en vinnare, nämligen smycket från www.finasmycken.nu.
Tävla tävla...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Alltid roligt och vinna något =) sött hjärta!

2009-02-08 @ 22:31:29
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0