Fler bilder o annat

Lax och ris är mums mums. Har börjat tycka om fisk på äldre dar - vuxenpoäng? Träningen idag var bra. Tycker det var bra fart och intensitet och alla hade huvudet på rätt plats. Grymt! Döl, AC och jag hann köra hoppstyrkan innan vilket alltid är till fördel eftersom man kommer hem i bra tid.

Eftersom många ville se fler bilder från matchen mot Skånela kommer ett par här:


Om blickar kunde döda...


Mia skjuter sitt kluriga skott..


Natti - alltid full fart!

Sådär, lite fler bilder iallafall. Vilken är din favorit? Jag gillar den med Philens blick =)
Det är pappa som har tagit bilderna. Han är väldigt duktig!

Nu sitter jag och slötittar på något program på 5:an. Handlar om Bert Karlsson som är på Mallorca. Jag gillar Bert, han är rolig och speciell. Skara Sommarland är ju coolt *blink*

Jag vill rekommendera er Visine om ni har torra och röda ögon.



Väldigt skönt för ögonen måste jag säga. Jag blir jätte torr i ögonen.

Kom igen och tävla i min tävling....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har du ju en banner...jäte fint... allt.. färg osv =)

2009-02-23 @ 21:02:50
Postat av: mia

Oj oj oj, jag fattar inte hur min hand ser ut när jag skjuter. De ser ju helt knäppt ut! :P hahaha som jag gömmer den och sen säger "tittut" :P

haha

2009-02-23 @ 21:34:15
URL: http://egooo10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0