Planering...

Godmorgon, vaknade med huvudvärk men kände mig genast piggare efter promenaden från t-banan till jobbet. Phu! Lite kaffe på jobbet gjorde också sitt. Vet inte om jag spänner mig för den här dagen. Har ganska mycket att göra idag. Bland annat är det vårdplanering för en boende kl 10 samtidigt som allt det "vanliga" ska göras vad gäller träning och hjälpmedel. Men jag älskar mitt jobb! Jag stortrivs verkligen! Kan se fram emot en lite lugnare eftermiddag.

Vill se något roligt kan jag rekomendera att ni kikar in här. En liten pojke efter ett tandläkarbesök. Blev tipsad via Metro. Varför inte förlänga livet med lite skratt? hihi!

Ser fram emot ikväll. AC har bjudit hem mig på "Det okända-kväll" Det innebär att vi måste hinna hem till kl 20.00 då "Det okända" sänds på TV4+.

Det okändas medium hjälper människor med oförklarliga fenomen. Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Jessicka Karlsson och Tommy Bengtsson trodde att det bara var gamla hus som blev hemsökta. Men när de flyttade in i sin 70-talsvilla i Kumla fick de lära sig att så inte var fallet. Skuggor uppenbarar sig, dottern säger på lekis att det spökar hemma och Tommy som är mycket skeptisk till övernaturliga fenomen ser en dam nere i källaren. När Jessicka får ett rapp över halsen som lämnar ett rött märke efter sig börjar situationen kännas hotfull. Mediet Camilla Öhrnberg försöker ta reda på vem som hemsöker familjen.

See you!!

Kommentarer
Postat av: Maria O

Hej! Mailadressen va de ju.. [email protected]..

2009-02-11 @ 11:55:51
URL: http://mariaottosson.babyblogg.se
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Goddag! Om intresse finns för ny design till din blogg är du välkommen till min sida, annars kan du ignorera detta, ha en fortsatt trevlig dag :)

2009-02-11 @ 12:58:55
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0