Tröga måndag

Så är man på jobbet - den kommunala trafiken gick i tid *kors i taket* Nä, jag är inte bitter....bara lite eftersom måndagar är lite tröga. Men eftersom det är kort vecka för min del ska jag inte klaga. Veckan ser ut som följande:

Måndag: Jobb och handboll + egen fys
Tisdag: Jobb och handboll
Onsdag: Jobb och handboll + egen fys + "Det okända-kväll" hos mig
Torsdag: 1/2 jobbdag och match mot AvestaBrovallen borta
Fredag: LEDIG!! Till mormor och morfar ♥ egen fys (?)
Lördag: Middag hos Ella
Söndag: Till mormor och morfar samt semelbak med C & L

Ja ni ser, mycket kul som händer. Den här veckan är det ju faktiskt sportlov för dem som  går i skolan. Måste säga att man känner sig lite gammal när man konstaterar att 98% av alla i laget har sportlov - men inte jag :)

Fortsätt tävla hos mig. HÄR!

Ha en bra dag kära läsare.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0