Tack Inga-Lill!

Igår var det tidig läggdags.  Märker att det blir lite skillnad nu på morgonen.  :)   *s m y g   g ä s p*

Nu har jag alltså avslutat en av mina två bloggtävlingar. Jag vill därmed tacka Inga-Lill på http://www.finasmycken.nu/ för att vi haft det här samarbetet. Tittar ni under "Mina samarbeten" hittar ni Inga-Lills hemsida där. Bara att kika in när ni vill. Varför inte unna sig ett smycke själv, eller köpa ett smycke lagom till Alla ♥ Dag (?)



Men fortsätt tävla om fotlänken och ringen här.
Vinnaren av dessa två vackra smycken dras nästa måndag.

Dagen som följer har såklart jobb och träning att bjuda på. Efter jobbet ska jag snabba mig, för kl 16.30 (tidigare om det går) ska jag vara i hallen och gymma med Döl. Vi ska gå igenom frivändningar igen och köra ett av veckans gympass. Måste poängtera att Döl sköter sig  a l l d e l e s   u t m ä rk t  på frivändningsfronten ;) Frivändning är en väldigt teknisk gren inom styrketräning. Inte alla som har så bra teknik från början. Great job :)

Jag vill ha kaffe......*hjälp*


Kommentarer
Postat av: Fröken Eko

Grattis till vinnaren! Och tack för tävlingen!

Men ännu har jag en vinstchans kvar... får se hur det går nästa vecka :)



/F

2009-02-10 @ 07:43:46
URL: http://frokeneko.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0