Shopping

Nu är jag hos mormor och morfar ♥ Det är verkligen mysigt att åka hit och bara sitta och prata. Som på "gamla tider" drack vi varm choklad med vispgrädde. Gott som bara den. En semla till det gjorde inte saken sämre. Idag är det faktiskt fredag och jag och AC får enligt överenskommelse äta sött :)



Innan vi for iväg hit strök jag hela högen med kläder. *klapp på axeln*

I Lidingö Centrum hittade både jag och AC saker som vi köpte. Skönt att ha inhandlat Ellas present också. Egentligen inget speciellt men jag hade iallafall blivit glad. :) Jag älskar butiken Tehuset JAVA och Butik Grön. Det var även där jag shoppade loss idag. Det blev en röd/vitrutig skjorta från Boomerang och ett par BjörnBorgtrosor sedan handlade jag lite smått på JAVA. (Bilder kommer).

På bussen till mormor och morfar såg AC och jag något som fick oss att skratta. Man brukar ofta säga sådan matte sådan hund och det fick vi verkligen bekräftat idag. Eller vad säger ni om den här bilden?


Jag syftar naturligtvis på frisyren :)

Bilder på min shopping kommer.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja det stämmer ju på den här bilden :)



Vad sugen jag blev på choklad med grädde nu...

2009-02-27 @ 16:43:03
URL: http://asalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0