Shopping, middag och bio

Gårdagens eftermiddag/kväll blev väldigt lyckad måste jag säga. Direkt efter jobbet möttes syster och jag upp i stan. Vi strosade runt lite vid Östermalmstorg och Sergel. Det blev faktisk lite shopping för min del. Bland annat 100st muffinsformar på Lagerhouse (med bakelsemotiv) och en stickad tröja på H&M. (Bilder kommer). Nu jäklar ska det bakas muffins hos mig :)

Vid 18-tiden träffade vi L och C. Det blev god middags buffé på Bamboo City (Kungsgatan). Smarrig sushi, kinamat och gott efterrättsbord med massa glas och friterade bananer. Tror inte jag behöver äta på några dygn nu =) Trevligt hade vi iallafall....som vanligt! Tror vi satt där i några timmar (två timmar iallafall).



Fullmatade mötte vi upp två vänner till C och kikade på biofilmen "Revolutionary Road" med Leonardo Dicaprio. Tung film där det inte hände så mycket faktiskt. Men den hade tydligen fått bra recensioner. Men så brukar det väl vara med tyngre filmer?



Var så där lagom trött när man kom hem och somnade som en stock.
Lyckad Fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0