Projekt "inte-godis"

Hej i kylan. Sitter hemma hos syster yster nu. Blev hembjuden på middag vilket man sällan tackar nej till :) Är totalt slutkörd efter kvällens träning med handboll och 800m intervaller (sex jäkla stycken). Från en ganska varm hall - till iskall kyla utomhus. Men ni som spelar handboll eller av annan anledning måste köra fys vet hur jädrans skönt det är när man är klar *klapp på axeln*

Jag och AC har inspirerats av några i laget. Inspirationen gäller inte-äta-godis-dagar. Ni som känner mig tänker "det kommer aldrig gå" men samtidigt vet ni nog hur envis jag är. Har jag bestämt mig för något - då blir det så. Vårt lilla projekt går ut på att inte äta godis, kakor eller annat smask på måndag, tisdag, onsdag eller torsdag. Vi har dock sträckt oss så kort att vi helt enkelt får äta godis fredag-söndag. Idag på jobbet har jag gått som på nålar. Ingen liten kaka till kaffet. Inget litet geléhjärta - trots att jag har en hel ask som jag fått av M :( Kommer jag överleva?

Dags för mat och efter det blir det faktiskt fruktsmoothi. Behöver jag tillägga hur mycket frukt jag ätit idag på jobbet?



Följ min godiskamp =) Gärna lite uppmuntrade ord Tack :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj, inte äta godis dagar låter knepigt.. Lycka till;)



Men frukt e gott d me:D speciellt smoothie!:D

2009-02-16 @ 21:29:46
URL: http://sweethanna.blogg.se/
Postat av: Åsa

Lycka till! :)

2009-02-16 @ 21:44:16
URL: http://asalinnea.blogg.se/
Postat av: Maria O

Hallå där!! Vill bara säga att jag har en ny utlottning nu på bloggen.. Kram

2009-02-17 @ 00:55:33
URL: http://mariaottosson.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0