Otursdag?

Tjingeling. Ni har väl inte missat att den är fredagen den 13:e idag? *hjälp* Jag tog faktiskt risken att promenera från Mörby Centrum idag och med tanke på all is som ligger på trottoarerna är jag glad att jag undkom benbrott. Kanske lyckas hålla mig ifrån otur idag? Läste Metro i lugn och ro och kan bara skratta åt de patetiska människorna som orkar skicka in debattinlägg om laktospruttande barn. Mycket arbetslöshet (?)

Gårdagen var iallafall mycket trevlig. Direkt efter träningen (med handboll och gym) hade jag nämligen bjudit hem Gippe och AC på middag. Det blev min favoriträtt taco (tortillas). Yummi! Gott och väldigt enkelt att göra. Me like. Vi tittade även igenom vår tidigare match mot Kroppskultur och analyserade både oss själva, men framförallt dem. Det ända jag vet är att Kroppskultur har blivit betydligt bättre jämfört med då vi mötte dem. Förhoppningsvis har vi också toppat till spelet. Ska iallafall bli kul att möta dem på lördag. Har hört att det ska bli mycket publik vilket alltid är inspirerande :)

Ikväll blir det en lugn hemmakväll hos peronen. Blir nog tidig läggdags med tanke på att vi ska ta tåget från T-centralen redan kl. 8. Var tog helgens sovmorgon vägen?



Hej då från godisgrisen Emma


Kommentarer
Postat av: Lena

hehe jag hoppas jag vinner, hade behövt nåt uppmuntrande.. Jag är ju inte hemma på månd o en vecka framåt.. ska ju in på en ätstörningsenhet för bedömning..:S

Vart hittade du mig fföresten? hoppas att du får en bra dag iaf.. Kram Lena

2009-02-13 @ 09:09:27
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: Lena

Stark vet jag inte, mer nåt jag måste göra liksom.. Men tack iaf.. ja skrik till om jag vunnit..:) har ifs inte tillgång till en data men jag ser ju det när jag kommer hem annars.. kram Lena

2009-02-13 @ 09:58:47
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

jag behöver inte någon hjälp med besökare tack ändå!

2009-02-13 @ 11:07:17
Postat av: Broström

Tack för att du kommenterade hos mej, Emma. Nästa gång ringer jag nog polisen igen. Känns ju inte så värst bra. Lycka till i morgon!

2009-02-13 @ 15:22:50
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0